Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 17.00
soboty i niedziele on-line
Zwroty i reklamacje
Zwroty
Kupujący może w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia zgłosić chęć zwrotu zamówionych towarów bez podania przyczyny (nie ukrywamy jednak, że każda opinia jest dla nas ważna, aby ciągle podnosić jakość obsługi i doskonalić nasze produkty).
Przed wysłaniem zwrotu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Prosimy o zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, tak aby nie uległa uszkodzenia w transporcie powrotnym.
Do przesyłki zwrotnej prosimy o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury dołączonej do zamówienia, zrealizujemy zwrot jak tylko przesyłka do nas wróci.
Adres do zwrotów:
AD-MAX Daniel Kender
ul. 1 maja 42d
42-582 Rogoźnik
Reklamacje
Jeżeli zamówienie zostało uszkodzone przez dostawcę przesyłki prosimy o wypełnienie protokołu szkody, ważne jest aby zrobić to jak najszybciej po otrzymaniu zamówienia. Jeżeli przesyłka była wysłana poprzez:
Jeżeli przesyłka jest uszkodzona i brakuje jej zawartości lub cześci prosimy nie odbierać paczki. Jeżeli jednak doszło do odebrania przesyłki będziemy kontaktować się w celu wypełnienia o zagubieniu zawartości przesyłki przez operatora.
Jeżeli zamówienie zostało uszkodzone podczas użytkowania, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Do przesyłki zwrotnej prosimy o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury dołączonej do zamówienia.
Po rozpatrzeniu reklamacji, zawsze wysyłamy informację co do podjętej decyzji odnośnie dalszej procedury: zwrot kosztów za towar lub wymiana na nowy.
Adres do zwrotów: AD-MAX Daniel Kender
ul. 1 maja 42d
42-582 Rogoźnik